July 30, 2009

otak + laptop + hp kena format


malang betul, hp xley on.. laptop cacamerba.. xsangka dua2 kena format plak. tekanan gak ni, duit makin kering, tapi keluar makin basah.. (ada gak manusiawi yg xfaham ni). format hp dah kena RM30. format laptop tambah RAM dah kena RM130. hope keje berjalan lancarla.. no mmber2 sumer da hilang.. mn nk cari ntahla.. lagi satu nak kena format, otak aku ni.. banyak sangat virus. thumdrive pun dah byk dicucuk. macam- macam da masuk. kena format balik cam tahun satu dulu. semangat baru, tenaga baru, smart plak tu. haha.. poyo jer kan.

xpela, muhasabah diri dulu untuk bbrapa ketika.. nnti dah ok sedar diri kita sape, dekatkan lagi pada-Nya, insyallah terformatla kepala otak ni..

msha: Ya Allah.. tolongla formatkan balik otak hambuMu ini..

No comments:

Post a Comment