March 01, 2009

politik @ arkeologi?

sian si topek xde geng nak sambung masters. aku mungkin 4tahun kat sini. pasal rancangan masters ada.... tapi tak tahu nk sambung apa. mungkin politik dan mungkin arkeologi. tapi aku minat arkeologi. dari dulu mmg aku suka benda2 camni. tapi degree aku dh politik mungkin akan dipertimbangkan kelak..haha..

tapi pasni, mungkin aku akan keje dulu. kumpul duit dulu. bagi family aku senang sikit. sekarang mengharapkan abang aku sorang, kesian gak dia. agak2 dah stabil baru aku wat masters. insyaallah.... nak sambung terus tu mungkin tidak la.. paperpun tuk member2 aku. aku doakan yg terbaik tuk korang. mungkin pasni aku akan aktif nga politik kawasan aku. aku tahu dwg akan tarik aku..tambah plak makayah aku boleh dikatakan orang kuat gk kat pantai tu. sebelum ni aku der gak terlibat secara tak langsung.. sumer ni mak aku punya keje la.. mak aku cakap "amik politik takkan taknak terlibat politik..."

aduss.. pedih terasa dihati.. al maklumlah masa tu AUKU menyekat.

No comments:

Post a Comment