February 28, 2009

bersyukurkah kita??





tepuk dada dan tanya hati.. gambar ni aku jumpa dalam web. tak tahulah korang dah tengok ke belum. cuma memperingatkan diri aku dan kawan2. sangat terasa dihati.. aku bersyukur adik aku tidak begitu.. aku bersyukur keadaan kita tidak begitu. anak- anak kecil disini tidak seperti itu.. tidak dibiarkan sendirian.. walaususah keadaan di malaysia kita tidak begini..bagi aku bukan ketidakadilan dari yang maha esa.. tetapi melihat kemanusiaan..

apa yang aku harapkan kelak, walau macam mana pun kita
dan negara ni.. kita tidak begini.. bersyukurkah kita??

msha: mungkin ada yang lebih teruk..



No comments:

Post a Comment