April 14, 2009

C ***A....

entahla.. terkadang kita perlu untuk lupa apa yang terjadi pada kita.
terkadang kita perlu untuk berpaling melihat segala macam yang terjadi..

berpaling melihat kegembiraan lalu... agar kita dapat mengulanginya..
melihat kesedihan yang perit.. mengajar kita untuk betulkan keadaan kelak
melihat kesedihan... mengajar kita untuk lari dari persoalan kebingungan..

aku mengerti dengan adanya cinta dihati..
dan aku juga mengerti bahawa kadang kala.. cinta itu tidak beerti..
anndaaiii.. hanya kita yang ingini..
tapi cinta itu mengaburkan mata..
sehinggakan kita tak mampu membuka minda..

berada dalam yang asyikk.. kita lupa..
bahawa cinta itu sebenarnya berdusta..

memberi segalanya.. tidak membawa erti.
andai kita tidak saling percaya..

semua dari kita perlu berasa kecewa..
untuk melihat dimana cinta sebenarnya..
di mana letaknya cinta dusta..

aku percaya apa yang aku miliki kini...
walau aku membawa perasaan kecewa padanya..
aku yakin dia akan selalu disisi..

melupakan sesuatu yang lepas..
itu mustahil bagi aku..

No comments:

Post a Comment

Image Hosted by ImageShack.us