April 10, 2009

kenapa mesti aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kenapa mesti aku????????!!!!!!! knpa mesti aku yang tengok sumer ni?? knp tuhan menetapkan aku yang melihat segalanya di depan aku sekarang? kenapa tidak orang lain? apa yang mampu aku lakukan? aku hanya berserah dan hanya mampu melihat.. aku redhaaa...

jeng jeng jeng...(atonansi Danny tuk MC Dinner) mengumumkan ketibaan pelakon- pelakon cengkerama di PTSL.. hadirin mohon untuk lihat adengan..

jam menunjukkan pukul 3.15 di laptoop aku.. sedang asyik menaip sejarah kebudayaan yang aku hilangkan atau tak tahu aku save dimana. jadi aku sangat sakit hati.. sedang asyik menail padal batu menher ni.. terlihat pasangan cengkerama di depan aku. aku duduk mengadap mereka, bermakna dwg meja lain dan aku meja lain.. sentuhan- sentuhan manja berlaku sebeberapa ketika.. awek dia cun jugak. pakwer hampeh.. ku slalu tengok mamat ni kat PUSAN.

aku lekaaaaa menaip ni.. tak jadi nak menaip.. ibarat aku dipaksa untuk melihat sesuatu yang aku tak ingin lihat.. huahuahuahua...

aaahhhhhhhhhhhhhh tak jadi kerja aku lagu nih!! hoooommmmmmmmooooooooooooo....
saaaapppiiiiii....

hhaaaaaa!!!!!!!!! tu dia!! pakwer dia peluk!! ceh.. awek dia tempis plak...

tak per, kita tunggu sikit jam lagi arrrr... hem awek dia tido plak...
oppppsss!!! tangan si lelaki merayap ke bahagian belakang badan..


aku xjadi kerja lagi ni... aku ni kaki library.. tak penah nampak lagi muka dwg sebelum ni waktu memalam.... aku frust gila nihh!!! mereka mengganggu konsentrasi aku menulis..

eehhh... awek dia dah sedar.. tangan masih tida berubah.. wwwwwoooooiiii!!!!!!!!!!!!
pakwer dia peluk plak... dan peluk.. alamakkkkk tangan berjaya diangkat. sayang sekali ya.. kalu tidak syaitan berjaya menjaringkan GGGOOOLLLLLL!!!!!

hehehehe.. aku tersenyum sensowang.. stop jap k.. aku nak sambung xsgmen..

kita hidup ni mestilah peka terhadap keadaan sekeliling.. huahuahua.. nampak awek telah terjaga.. pakwer merapatkan badan.. cam manjer jer.. apa dia cakap pun tak tau la..

awek dia tidoo.... stop kejap smbung kejer..

yeayeayea... da bangun.. dah la.. mals lagi.. aku tak berjaya bukukan beberapa babak penting. sebab aku masih mampu mengawal perasaan aku. hahahahaha..
jadi sebab tak tahan, aku terpaksa masuk blog ni jugakkkk..

aku harap tidak berulang lagi.... sebab aku takkk bolllleeehhh studddiiiii..


pantun- pantun..

sekalung budi,
seikhlas hati,
secawan kopi,
sebuku roti,
untuk dicicah bersama kopiii...

kopi jangan dibuat pekat,
nanti melepas lubangnya ketat,
bukan apa sebab tersumbat,
cuma menutup lubang kesumat...

kesumat ini anak pak ali,
ali nya pula anak abu,
selamat menjawap peperiksaaannn... huahuahuahua..

tak kena- tak kena..

msha: gilo ko apo kau nih..

No comments:

Post a Comment