March 16, 2009

aargggghhhh!!!!!!!!! ape kes kau!!!

hari ni ak gaduh nga rawls!! aku tak puas hati betul nga dia. tak pasal- pasal sebab dia aku jadi tak faham. aku dah cakap kat rawls dulu yang dia perlu lahir sebagai orang melayu. tapi dia degil. pastu bila aku jadi mangsa keadaan dia, dia salahkan aku! kau sepatutnya ikut cakap aku dulu!!

dari pagi tadi aku tension betul nga dia, banyak kali dah aku jelaskan per yang aku faham, tapi ko asyik cakap apa yang aku cakap xsama macam yang ko pikir. aku nak cakap kat ko rawls. setiap orang ada pandangan yang berbeza. aku hormat pandangan ko dan ko perlu juga hormat pandangan aku. aku ngan kau tak juah beza, kau faham tak. aku letih bila aku asyik kena ikut per ko cakap. sebagai kawan baik aku tak sanggup nak lukakan hati kau rawls. aku dok library sebab aku nak tenangkan diri aku. aku cuba untuk fahamkan per yang ko cuba sampaikan. aku cuba muhasabah diri aku. aku cuba sedaya upaya tuk faham apa yang ko terangkan dan aku harap sekarang ko pun cuba tuk terima per aku cakap, tolonglah hormat sikit per aku sampaikan. dan aku rasa per yang aku cakap lebih baik dari pandangan ko.

aku minta maaf banyak2 kat kau rawls, sebab aku luahkan per yang aku rasa, per yang terjadi dalam blog ni. bukan aku nak besarkan konflik yang terjadi antara kita, tapi aku tak tahu nak luahkan kat sapa. kita dah lama kenal dan tujuan aku tulis bukan tuk burukkan diri aku atau kau. tetapi hanya sebagai luahan perasaan aku yang terbuku sejak dari pagi tadi rawls.

jika kau baca per yang aku tulis ni aku harap ko dapat faham per yang aku rasa. aku dah tak tahan ngan sikap kau yang slalu merendahkan pandangan aku. aku harap lepas ni kita dapat kembali macam biasa k. paperpun aku harap ko terima pe yang aku cakap. sowi bebanyak k.. nnti kat kmpung kita masing tak der kawan plak.

msha: aku dan rawls kawan dari sekolah rendah lagi, sebelum dia pindah..

1 comment: