February 24, 2009

panazzzz


kerja gila.... haha. asyik gila jer. masa bila plak yang xgila. baru sampai bilik, aku kua g mampley ngan mmber- mmber aku. mesti kerja jahat si topek ni suh aku bawak motor. jenuh aku nk g amik wallet kat awek aku. tapi jgn bocor "rahsia" aku bawa motor xreti.

tak banyak yg ktrg sembang hari ni. hal politik xsentuh pun.sumer citer pengalaman kat sekolah. kisah cinta zaman remaja, citer pasal nyah la.. haha. sebut pasal "nyah" ni. dulu aku ni jenis yg sosial cikit. merdeka ker tahun baru ker and bila yg best mesti kuar tak balik umah. family aku jenis sporting cikit. tapi dwg sentiasa nasihatkan aku. alhamdulillah aku masih ingat.

dulu masa remajakan zaman kegemilangan underground kat malaysia. walaupun dh lama bertapak semasa joe kid bawak music punk masuk ke sini. masa form 3 to 5 kiranya era kebangkitan undegroundla. kat tempat aku kiranya aku ngan member-member abg aku adalah pelopor utama masa tu. ojai, achoi, jai, yeh, apit, along, k.e termasuk abg aku dan aku antara yang paling muda sekali. ktrg ni generasi pertama yang memperjuangkan underground kat pantai remis terutama music grunge. I LOVE ITTTTT!!!!! masa tu sumer budak -budak ni tgk pelik ar nga cara pakaiannya. bila tiba time merdeka ker tahun baru ke mesti aku blah kua umah g sambut. masa ni ramaila mmber yang aku kenal. bebudak skin head, punkers dan grungers xramai sangat coz masing- masing xde spirit cam bdak- bdak skin head n punkers ni.

masa skul dulu rajin la jumpa budak skul len yang layan underground. poyo je masa tuh. so masa merdeka ar ktrg jumpa. then lepak kat taman dulu, kat town. pastu lepas sambut g sembang-sembang dulu ngan member- member aku ni. ada sowang nyah ni lalu. kat taman tu xdela cerah sangat nampak cam pompuan lalu, nga skirtm high heel, rambut panjang, nga breast besar. ktrg pe lagi ngorat ar. member aku dak skin head, adi name dia g ar tarik. las-las suara jantan kua. mmber aku ni ayat- ayat las2 nyah tu layan. pe lagi dwg ajak aku g, hahahaha geli tengkok aku.
sori to say.. aku xbleh blah tol nk g merasa nyah tu. walaupun mmg sebijik cam pmpuan! dwg tinggalkan aku jap g main nga nyah tu. balik muka senyum jer. bil air dah dijelaskan! hehe.

nyah ni boleh di kategotikan dlm bbrapa jenisla. ada belajr lagi. ni ada sifat2 lembut n baru cuba nak menyelani hati dan perasaan pmpuan la. baru bljar nk makeup n rambut pendek g. yg 2nd jenis yg tak bekerjayala.. dwg mcm pompuan, ada breast, pkaian, rambut pnjg tapi kerja xla bagus sgt and the las one yg profesional la. mmg fully pompuan la. kerja pun bagus. tak banyak jenis ni. dwg banyak tinggal kat bandar- bandar. dwg ni jenis yg baik n xkedekut duitla.. tapi skrg gua xpsti la camner beb.

oneday masa aku form5 la, ada akak ni dtg sj smbang2 ngan aku, mmg solid molid ah. susah nak membayangkan yang dia blum d bf. hahaha!! kakak...kakak..... dok kat ipoh katanya. ramah gak, mesra.. dia blanja aku makan kat KFC, lumut. masa tu aku single lagi so xtakut awek marah. saja lepak2kan. naik keta dia ktrg g KFC. kereta satria GTi.. masa tu cukup famous ar. aku pun pelik gk kenpa akak ni baik sangat. aku pun berani coz masa tu xder lagi kes- kes org kena culik ker kena larikan ker. kalu sekarang maaf la nk ikut.. makan n sembang2 dia minta no tel aku. tapi syg aku tak pakai lagi hp masa tu. yang aku terkejut akak tu siap nk bagi hp dia kat aku lagi, katanya nnt nk contact senang. hahaha..tapi aku tolak. masa tu aku dah agak akak tu nyah.. sangat2 pasti. suara pun cam control cikit, gaya melebihkan pompuan biasa. xde nyer pompuan asli yg baik cam tu.

akak tu sangat cantik. free hair, betis cun. xnmpk pun bulu kaki. mybe dia cukur kot. aku aku trima time tu mesti aku hidup senang la..tapi bhaya gk kot2 silap hari bulan aku kena roket. kalu aku roket dia xp gak. akak tu mmg sebijik cam pmpuan. mungkin dia bedah kot.. hahaha.. itula crtanya.. awek aku pun xtau citer ni. aku rasa poengalaman hidup aku cukup banyak.. pape pun.. TQ kat akak tu coz blnja aku KFC, bagi aku cium perfeum yag wangi dlm kereta dia.. aku pun xigt name dia. kalu de anak2 jagela elok-elok k.. kim salam kat suami..... eh betul ker? kim salam kat isteri k... eh! cam confius plak2. kim salam kat suami isteri k.. smpi skrg aku masih igt lagi muka akak tuh.


msha: kecik- kecik dlu ada gk cuba pakai skirt, tapi xd laki nk pun.

No comments:

Post a Comment

Image Hosted by ImageShack.us