February 25, 2009

al kisah GM

macam terasa balik cam tahun satu. sumer ni jadi masa class method.prof GM masuk awal gila smlm. aku pun xsangka. masa masuk tgk baper owg j yg ada. so GM suh tgu yg len2 jap. tiap2 kali mmber aku masuk mesti GM tya ada clas ker 3-4? coz class method start kul 4-6ptg. sumer dia tya.. except si presiden jer yg terlepas. mybe xlrt tya soalan sama kot. bunyinye macam perli bila ditya soialan tu.

GM ajar kuanlitatif... xla memeningkan aku sgt. aku lomah maths byk. huahua2!! per yg aku mampu aku katakan "GM mmg best". retro ayoyo!!!!!!!!!!!!

xngantuk pun.. walaupun cara ngajo pun relax jerk.. tapi dia wat lawak spontan. mmg ktrg berdekah2 dlm blik kuliah tu.. old skool.. aku mmg respect gila. kuliah dia mmg snang fham.
org berpengalaman la katakan..

ish!!! aku nk citer pasal lawak GM buat jer. msuk bab len pehal plak. untuk pengetahuan sumer GM akan bersara 15.3 ni dan satu majlis akan diadakan oleh PMSP (budak-budak politik ukm) pada 13.3.2009 (kalu ada penangguhan akan diberitahu kelak)... aku harap pas GM bersara dia terus ngan perjuangan dia..kot2 jahi ahli parlimen Jasin ker.. amin2...

apa manisfesto GM erk... "kot"? buku tu ckp lagu tu? kot-kot tinggalla dkt rumah..


msha: suka rambut GM.

No comments:

Post a Comment

Image Hosted by ImageShack.us