February 25, 2009

aku bencila....

ntahla.. dok lepak kat ptsl tetiba je rasa sangat moody.. aku pun xtahu nak cari mana puncanya. myb banyak sangat yang disimpan dalam hati. aku perlu jmpa kawan2 aku.. coz dwgla yg paling memahami per aku rasa. tapi nk jumpa sethun myber baper kali jer. study and der yg kejer. kalu jumper pun dlm dua hari la paling lama... paper pun ktrg akan habiskan 48 g enjoy!! haha..

aduh.. slalu pe yang aku tulis sekurang- kurangnya dapat melegakan sikit per aku rasa.. tapi kali ni tak.. kenapa??? aku benci gila bila jadi camni.. rasa amarah dan sakit hati sangat kuat..
aku tak tahu sampai bila perlu aku rasa...

rasa marah... skt hati.... tertekan... blur... tak tahu nk ckap per... tak tahu perlu ke aku trus terang... aku sayang... kadang rasa marah.. sangat2.. tapi aku cuba sabar.. sangat mencuba.. aku takut terkasar...


msha: xdpt nak selami apa yg dirasa... sdey2..

No comments:

Post a Comment