April 24, 2009

ulang tayang



video diatas telah didedahkan di 999. kali pertama aku tgk, sangat terkejut. ehsan dari member2 aku yang dah tengok. jadi diorang bagitahu aku.

tak tahu nak simpulkan macam mana. banyak persoalan yang berlegar difikiran.

cuma satu persoalan yang mampu untuk melihat dari kedua2 pihak. "kemanusiaan" atau "humanity"....

sesiapa yang tahu pasal kisah ni, boleh la ceritakan pada aku.

2 comments:

  1. ya allah..pe la dosa budak 2..dia kan baru kanak2..mmg kejam giler..kalau dapat ppuan 2,rasa cm nk penampar laju2 je..sedih nya..

    ReplyDelete
  2. tapi, layanan parents budak tu terhadap org gaji mcm mana. alih budak tu jdi mngsa.

    bukan maksud menyokong, tapi berfikir dari satu sisi. saya tak tahu kisah sebenarnya. hanya menimbulkan persoalan..

    realiti, hidup mmg tak patutla dibuat budak tu macam tu. nate beruk.

    ReplyDelete