April 21, 2009

tiada lagi kawan yang baik..

pertama kali aku menjejak kaki ke sini, terasa difikiran tiada erti kawan yang baik pada aku. hampir 2tahun aku mencari disini.. aku hampir berputus asa.. terkejar dillema yang dicipta untuk hidup sendiri.. aku akui memang susah untuk menghadapi.

alhamdulillah kini, aku nafikan semua itu.. aku ada kawan yang baik disini. yang memahami.. yang dijadikan tempat berkongsi pendapat. mereka memberi aku satu dimensi baru kehidupan yang telah hilang..

untuk tawfik, noni, wan.. teman tuk berbicara..

untuk farid, naim, adib, wana, haris, kecik, mat arip, hilman, mael, cupie... teman untuk tertawa..

untuk yang len2.. danny, faizi, ayie.. addduusssss.. byk lagi nih dari sejarah, politik dan IR.. korang mmg beshh!!

untuk cinta... teman untuk segalanya..


msha- adib, ko mmg sempoi ah. layanz gak. satu kapla.. pastu danny, tq ko byk tolong dinner hari tuh..

3 comments:

  1. [sila baca ngan nada sore ak celaka]

    ceit.. ak pedulik lak..?
    mana leh tolong free jek, bayar r weyh!!!
    wooo oohhh.. nk gado ny.. siap2..

    ahaks..
    MD-ap pon, thanks sebb ad nama ak.. baru nk kecik ati ngan ko, sebb ingtkn xd.. weeee...

    ReplyDelete
  2. erk!! ko nk MUHAMMAD danny, rosak mo0d arr bace komen ko..ahaks..

    hmm..tak too nk kembang ke tak sbb nama ak ada gak.. ahaks....

    anyway, thanx!!

    ReplyDelete
  3. parin..adib tu aku ka..terharu..hahahahahaha..tq..

    ReplyDelete

Image Hosted by ImageShack.us